Duitslandweb
Lidl wil van imago als prijsvechter af
Kort nieuws - 17 februari 2015Supermarktketen Lidl wil van haar imago als prijsvechter af. Kwaliteit staat nu centraal bij de nieuwe grote marketingcampagne van het bedrijf. De 3300 Lidl-supermarkten in Duitsland zullen niet alleen een moderne en nettere uitstraling krijgen, ook het verschil met supermarktketens Edeka en Rewe moet verkleind worden. Lees meer bij Huffingtonpost.de
Lees meer over 'Economie':
Herfst der inzichten
"Tot nu toe is de herfst druilerig met vallende blaadjes en rottende infrastructuur." Column van Carsten Brzeski.
Een golf van economen
Columnist Carsten Brzeski ziet een richtingenstrijd voorgeprogrammeerd bij de nieuwe regering.
Nieuwe regering wil dat Duitsers harder werken
Duitsers werken gemiddeld een stuk korter dan andere Europeanen. Kanselier Merz wil daar verandering in brengen.
Duitsland blijft een oase voor PFAS-uitstoters
Duitsland heeft geen maxima voor PFAS-uitstoot. Dat heeft vergaande gevolgen, ook voor Nederland.

Reacties
Geen reacties aanwezig