Duitslandweb
Lidl wil van imago als prijsvechter af
Kort nieuws - 17 februari 2015Supermarktketen Lidl wil van haar imago als prijsvechter af. Kwaliteit staat nu centraal bij de nieuwe grote marketingcampagne van het bedrijf. De 3300 Lidl-supermarkten in Duitsland zullen niet alleen een moderne en nettere uitstraling krijgen, ook het verschil met supermarktketens Edeka en Rewe moet verkleind worden. Lees meer bij Huffingtonpost.de
Lees meer over 'Economie':
De lange nasleep van de CumEx-fraude
Dramaserie Other People's Money draait om de CumEx-megafraude. De Duitse justitie heeft nog steeds de handen vol aan deze belastingontduiking.
Herfst der inzichten
"Tot nu toe is de herfst druilerig met vallende blaadjes en rottende infrastructuur." Column van Carsten Brzeski.
Een golf van economen
Columnist Carsten Brzeski ziet een richtingenstrijd voorgeprogrammeerd bij de nieuwe regering.
Nieuwe regering wil dat Duitsers harder werken
Duitsers werken gemiddeld een stuk korter dan andere Europeanen. Kanselier Merz wil daar verandering in brengen.

Reacties
Geen reacties aanwezig